چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ العمل الاسلامی گفتک دشمن اشغالگر صهیونیست با تجاوزها و تعرض های اخیر خود به لبنان می خواهد این پیام را به داخل و خارج لبنان ارسال کند که از اتفاقات سوریه و چرخش اوضاع نظامی سوری به سود مقاومت، عصبانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان امروز در دفتر مرکزی خود در بئرحسن و به ریاست شیخ زهیر الجعید مسئول هماهنگی این جبهه تشکیل جلسه داد و تاکید کرد دشمن اشغالگر صهیونیست با تجاوزها و تعرض های اخیر خود به لبنان می خواهد این پیام را به داخل و خارج لبنان ارسال کند که از اتفاقات سوریه و چرخش اوضاع نظامی سوری به سود مقاومت، عصبانی است.

شیخ جعید گفت: نقض حرم هوایی لبنان توسط صهیونیست ها برای حمله به سوریه با هدف بالا بردن روحیه تررویست ها صورت گرفت و آنها علاوه بر این با حمله بزدلانه هوایی خود به صیدا و شکستن دیوار صوتی در این شهر و ترساندن مردم منطقه می خواهند عصبانیت خود را از اتفاقات سوریه نشان دهند.

وی با اشاره به کشف دستگاه پیشرفته جاسوسی متعلق به صهیونیست ها در منطقه کفرشوبا، نصب این دستگاه جاسوسی را بر خلاف قانون بین المللی شماره 1701 دانست.

العمل الاسلامی تاکید کرد: برخی در داخل لبنان همزمان با حملات صهیونیست ها به لبنان، به تنش زایی می پردازند و هماهنگ با صهیونیست ها به مقاومت، حمله می کنند اما باید روشن شود این افراد چه کسانی هستند و از کجا تحریک می شوند و هدف آنها از حمله به مقاومت چیست و البته همه می دانند که این افراد مزدور اسرائیل و صهیونیست ها هستند و همواره برای تجزیه لبنان تلاش کرده اند و بههیچ وجه نمی توانند ادعای پاکی و برائت کنند، چون دستان آنها به مزدوری و خون مردم لبنان آغشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha