پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی اصفهان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سال‌های اخیر، گفت: باید بیشتر جلوی مفاسد واضح و علنی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی ‌نژاد، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات این نیرو در سال‌های اخیر، گفت: نیروی انتظامی به حد توان کار کرده، اما باید بیشتر جلوی مفاسد واضح و علنی را بگیرد، چراکه حداقل ظاهر جامعه اسلامی باید اسلامی باشد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: جمع خوبی از پرسنل نیروی انتظامی در استان اصفهان در بدنه این نیرو در حال فعالیت هستند؛ نیروهایی متدین، متعهد و انگیزه دار، البته انگیزه بسیار مهم است چراکه این عامل، سبب می‌شود نیروی انتظامی در مقابل مفسدین بایستد و از افراد حزب اللهی و متدین حمایت کند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان، دغدغه دینی دارند، ابراز کرد: هم باید هدایت کرد و هم باید جلوی فرد متخلف را گرفت و دستگاه قضایی باید برخورد مناسب با افراد مختلف را داشته باشد، از سوی دیگر اقدامات و طرح‌های اجرا شده باید به صورت مستمر و ادامه دار باشد، اگر اینگونه نباشد هیچگاه تبدیل به فرهنگ نمی‌شود؛ اینکه به یک‌باره، کاری را انجام دهیم و ادامه نداشته باشد، نمی‌تواند فرهنگ جدیدی را در مردم نهادینه کند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به تخلفات گسترده موتورسواران، گفت: بر اساس روایات اسلامی، هر کاری غیردینی و یا دینی باید استمرار داشته باشد و یک کار خوب با داوم بهتر از چند کار خوب، اما بدون دوام است، بنابراین استمرار در فعالیت‌ها تا برطرف شدن مشکلات باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه برخی از قوانین نیازمند اصلاح است، تصریح کرد: هنگامی که مشاهده می شود اجرای یک قانون هیچ فایده‌ای ندارد، باید اصلاح شود؛ اینکه موتورسلیکت  با شرایط و قوانین کنونی را توقیف کنیم و به جای اصلاح فرهنگ ترافیکی به بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی تبدیل شود، کار صحیحی نیست. باید عملکرد نیروی انتظامی به گونه‌ای باشد تا مردم بدانند که هر جا، مشکلی دارند، در پناه این نیرو رسیدگی می‌شود.

در ابتدای این دیدار سردار معصوم‌بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: همه ما نیازمند هستیم تا همیشه و مستمراً، راهنمایی ها و ارشاد شما را بنشویم، چراکه به عنوان نماینده حضرت آقا در استان اصفهان، محور وحدت و انسجام هستید و کاملترین دیدگاه‌های مردمی نزد شما است.

وی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبردهای مسلم ما در نیروی انتظامی است. ایشان فرمودند که با آحاد مردم مهربان باشید و با گردن‌کشان مقتدرانه برخورد کنید، این موضوع به عنوان یک راهبردهای اصلی دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha