جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجرای طرح هفت روز در بهشت

حوزه/ طرح «هفت روز در بهشت»، یک اردوی آموزشی، معرفتی و تفریحی است که در هر دوره ۲۱ کلاس آموزشی با موضوع معارف کاربردی شامل خداشناسی، هستی شناسی، راهنماشناسی و دین شناسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طرح ولایت دانش‌آموزی با عنوان «هفت روز در بهشت»، ویژه دانش‌آموزان پسر پایه نهم، دهم و یازدهم نخبه سراسر کشور است که امسال برای اولین بار به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی،  با بیش از ۸۵۰ دانش‌آموز نخبه پسر، در ۵ دوره از ۱۵ مرداد تا ۲۸ شهریور در حال برگزاری است.

طول دوره طرح ولایت دانش‌آموزی ۹ روز است که به همراه مراسم افتتاحیه و اختتامیه، ۷ روز آموزشی و مفید برای نوجوانان است.

این طرح یک اردوی آموزشی، معرفتی و تفریحی است که در هر دوره ۲۱ کلاس آموزشی با موضوع معارف کاربردی شامل خداشناسی، هستی شناسی، راهنماشناسی و دین شناسی برگزار می‌شود.

همچنین دانش‌آموزان در هر دوره میهمان میهمانسرای حضرت رضا(ع) هستند و در پایان هر دوره یک بسته فرهنگی شامل سوغات برای پدر و مادر دانش‌آموزان به آن¬ها اهدا می‌شود

در  دوره  چهارم طرح ۲۰۰ دانش ‌آموز از چهار استان تهران، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و قزوین از ۱۰ تا ۱۹ شهریور در مشهد حضور یافتند.

همچنین دانش‌آموزان در همایش‌های مهارتی و سخنرانی که هر روز بعد از ظهر برگزار می‌شد، از سخنان اساتید رحیم پور ازغدی، طاهر زاده و حجت الاسلام پناهیان بهره بردند.

وداع با شهید مدافع حرم در قالب هیئت نوجوانانه، بازدید از جبهه در همین نزدیکی در بهشت رضا، حضور در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(علیه السلام)، شرکت در جام ورزشی، زیارت دسته جمعی و پارک آبی از برنامه‌های تفریحی و فرهنگی این دوره بود.

این نوجوانان نخبه توسط شبکه جوانان رضوی هر استان شناسایی و برای شرکت در اردو دعوت شدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha