شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان

حوزه/ هیئتی از مرکز امور طلاب و خانواده المصطفی ضمن حضور در اصفهان از مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی در این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صادقی پناه معاون امور خانواده های مرکز امور طلاب و خانواده  جامعه المصطفی به اتفاق هیئت همراه، همزمان با دهه ولایت و امامت از نمایندگی اصفهان بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم ملکی رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی در اصفهان در این دیدار، ضمن خوش آمد گویی به مدیران و کارشناسان مرکز امور طلاب و خانواده های المصطفی، به بیان نقش و اهمیت و جایگاه خانواده ها در حوزه هلی مختلف تربیتی اشاره نمود و ضمن تبیین فعالیت های نمایندگی در این حوزه، گزارش مختصری از حوزه های مختلف مجتمع آموزش عالی اصفهان از جمله بخش امور طلاب و خانواده ها ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی پناه معاون امور خانواده مرکز امور طلاب و خانواده های المصطفی، نیز ضمن تبریک و عرض خدا قوّت به همکاران محترم نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان، از خدمات و زحمات مدیران و کارکنان مجتمع آموزش عالی المصطفی در اصفهان تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است، بازدید از بخش های مختلف ستاد مجتمع از جمله کتابخانه معاونت پژوهش ، واحد آزمایشگاه و بخش تشکل های فرهنگی که جدیداً راه اندازی شده از مهمترین بخش این دیدار بود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی پناه ضمن بازدید از بخش اداره امور طلاب و خانواده های این مجتمع آموزش عالی از نزدیک در جریان فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و اجرائی نمایندگی المصطفی واحد اصفهان در حوزه امور طلاب و خانواده ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha