جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: اگر دنبال تحول دربحث آموزش می باشیم باید در اجرا اقداماتی صورت گیرد و این امرنیز مستلزم همکاری همه معاونین و بخش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در اجلاسیه معاونین آموزش مدیریت های استانی حوزه های علمیه که در قم برگزارشد، ضمن تبریک عید غدیر بابیان اینکه درغدیر اتفاقات مهم افتاد و مهمترین آن ولایت پیغمبر(ص) و حضرت علی(ع) بود گفت: خدا در روز غدیر ولایت پیامبر(ص) را بر حضرت علی(ع) عطف کرد؛ یعنی بین این دو ولایت همسانی اتفاق افتاد و بهتر است گفته شود ولایت حضرت علی(ع) درادامه ولایت پیامبر(ص) است.

معاون آموزش حوزه های علمیه در ادامه به اهداف اجلاسیه اشاره کرد و افزود: بیان و تبیین شرح وظائف و ساختار جدید معاونت آموزش، بیان شرح وظائف معاونین درمورد سفیران هدایت و ارائه مشکلات آموزشی در سالهای گذشته در بخش های مختلف، بیان راهکارهای مناسب در بخش تحول، احیاء سنت های خوب گذشته مانند مباحثه  از جمله مباحثی است که در این اجلاسیه به آنها پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه واژه تحول عام است، ولی برای اتفاق افتادن  تحول، نیازمند به برنامه ریزیی و اجرا از سوی معاونین آموزشی است، افزود: اگر دنبال تحول دربحث آموزش می باشیم، باید در اجرا اقداماتی صورت گیرد و این امر نیز مستلزم همکاری همه معاونین و  بخش ها است.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha