شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیرغلامان حسینی

حوزه/ پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی دقایقی قبل به میزبانی استان اصفهان با حضور بیش از هزار پیرغلام حسینی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی استان اصفهان از 21تا 24 شهریورماه برگزار می شود.

افتتاحیه این اجلاس بین المللی در سالن کوثر اصفهان لحضاتی قبل با پیام آیت الله العظمی مظاهری و با حضور آیت الله طباطبایی نژاد و استاندار اصفهان و هزار پیرغلام حسینی آغاز شد.

در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی از پوستر، نشریه ،کتاب، معرفی علما و روحانیون تخت فولاد ،تابلوهای نقاشی و خوشنویسی و عکاسی  از ابزار و ادوات تعزیهدر قالب 10 غرفه ودر مساحت 300 مترمربع برپاشده است.

اجرای برنامه های نمایشی  و خوشنویسی و نگارش شعائر مذهبی با موضوع امام حسین از دیگر برنامه های آغاز این اجلاس است .
 

میهمانان خارجی شرکت کننده در این اجلاس از بیش از 40 کشور اسلامی از جمله افغانستان، بحرین، شیلی، آرژانتین، مالزی، هندوستان، آذربایجان و همچنین اقلیت‌های مذهبی داخل و خارج و کلیسای کاتولیک و علمای اهل تسنن هستند.

 بیش از هزار نفر از پیرغلامان و خادمان امام حسین(علیه السلام) از سراسر کشور و 60 میهمان خارجی از کشورهای 5 قاره جهان از 21 تا 24 شهریور  در اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و محل برگزاری اجلاس حضور دارند..

همچنین اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در اصفهان روز پنج شنبه 23 شهریور از ساعت 20 لغایت 23 در میدان امام برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha