جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ متولی آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها به همراه هیئتی در جریان سفر خود به عراق با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، متولی آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها به همراه هیئتی در جریان سفر خود به عراق با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کردند: خدمت به اهل بیت و زائران حرم های اهل بیت شرافتی بزرگ است که پیروان اهل بیت به آن افتخار می کنند؛ چراکه اهل بیت علیهم السلام نماد اسلام اصیل هستند و از این رو دشمنان اسلام همواره تلاش کرده اند از راه های گوناگون و با طراحی توطئه های مختلف مدرسه اهل بیت را از بین ببرند و نور آن را خاموش سازند.

ایشان افزودند: از نعمت های خداوند متعال این است که مدرسه اهل بیت(ع) با وجود دشمنی ها و توطئه هایی که علیه آن صورت می گیرد همچنان در حال نورافشانی به تمام جهان است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کردند اقشار و آحاد مختلف جامعه اسلامی باید با هم ارتباط داشته باشند و وحدت خود را حفظ کرده و با هم مهربان باشند تا فرصت توطئه گری را از دشمنان بگیرند.

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha