شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد از برگزاری همایش تبلیغی «حسین جهانی، حسینیه جهانی» در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام محمد جنتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، از برگزاری همایش تبلیغی«حسین جهانی ، حسینیه جهانی» در استان یزد خبر داد و گفت: با توجه به تلاقی سه گانه مبارکی که امسال رخ داده است و با توجه به بسترهای زیاد روضه خوانی و منبرهای فراوانی که در استان دارالعباده یزد وجود دارد ، موسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه یزد در نظر دارد تا با برگزاری همایشی تبلیغی با عنوان " حسین جهانی ، حسینیه جهانی " اهداف بسیار را دنبال کند.

مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد با بیان اینکه بررسی ابعاد مختلف جهانی شدن حسینیه ایران در سایه حرکت جهانی امام حسین علیه السلام یکی اهداف این همایش است، تصریح کرد: تبیین باید ها و نباید های تبلیغ در موضوع ؛ نقش حرکت جهانی امام حسین (ع) در جهانی شدن حسینیه ایران و جهانی شدن دفاع مقدس و همچنین ارائه محتواهای تبلیغی متنوع و متناسب با این تلاقی سه گانه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی، نقش طلاب در معرفی چهره جهانی امام حسین (ع) و حسینیه ایران ، نقش و ابعاد حرکت جهانی امام حسین (ع) درجهانی شدن حسینیه ایران ، نقش حرکت جهانی امام حسین علیه السلام در جهانی شدن دفاع مقدس و اینکه باید ها و نباید های تبلیغ در معرفی چهره جهانی امام حسین علیه السلام و حسینیه ایران را از موضوعات این همایش عنوان کرد.

حجت الاسلام جنتی با اشاره به اینکه در این همایش از سخنرانان و چهره های مطرح استان بهره مند خواهیم شد، گفت: در همایش حسین جهانی، حسینیه جهانی آیت لله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه موقت یزد استفاده خواهیم کرد.

مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد به تاریخ برگزاری این همایش اشاره و خاطر نشان کرد: این همایش ویژه مبلغین و سخنرانان استان یزد، روز جمعه 24شهریور ماه ساعت 8صبح در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد برگزار  می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha