چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلمانان میانمار

حوزه/ غم انگیز تر اینجاست که پشت پرده این فضاحت خون بار، دو زن فمنیست مشهور اند که از سمت دولت های استکباری چون امریکای جنایتکار حمایت می شوند و به رهبر این جریان نیز جایزه صلح نوبل! اعطا می شود. همین یک قلم کافیست که برای اثبات این که شعار حقوق بشر ابرقدرت ها، حقیقتا "حقوق بی بشر" است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بسیج مدرسه علمیه حقانی قم در بیانیه ای جنایات علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

اثرِ ظلم، محال است به ظالم نرسد!
امروز، در دنیایی زندگی می‌کنیم که ظلم و ظلمت، همچون دیوی چند سر، از جای جای این دنیا سر در آورده است؛ یک بار در عراق، باری در افغانستان، در سوریه، فلسطین و...
ابر قدرت های خود خوانده، در پی منافع دنیوی، از هیچ گونه ظلم و ستمی علیه محرومان و مستضعفان دریغ نمی کنند. یکی از دردناک ترین فجایع بشری که این روزها در سکوت کامل خبری و خاموشی مدعیان دروغین حقوق بشر در حال رخ دادن است، قتل عام خشن و کوچ اجباری مسلمانان مظلوم میانمار است. چه ظلم ها و بی رحمی ها که در حق این بی پناهان نمی شود؛ خانه و کاشانه عده ای را آتش زده و کاملا تخریب کرده اند، بسیاری از کودکان را به وحشیانه ترین شیوه ها سر بریده یا خفه کرده اند، مردان و زنان بسیاری را به ضرب گلوله کشته اند و جمعیت مسلمان این کشور را اجبارا از خاک خودشان بیرون کرده اند؛ در مرزهای کشور مین گذاشته اند، که حتی راه بازگشت به خانه را هم از این مردم بی گناه بگیرند. کیست که این ظلم ها را ببیند و خون نگرید؟

غم انگیز تر اینجاست که پشت پرده این فضاحت خون بار، دو زن فمنیست مشهور اند که از سمت دولت های استکباری چون امریکای جنایتکار حمایت می شوند و به رهبر این جریان نیز جایزه صلح نوبل! اعطا می شود. همین یک قلم کافیست که برای اثبات این که شعار حقوق بشر ابرقدرت ها، حقیقتا "حقوق بی بشر" است و این شعار، صرفا ابزاری سیاسی در راستای اهداف استکباری خودشان است!
در میانه این بحران که سازمان های مدعی صلح و حقوق بشر جهانی در سکوتی خفت بار به سر می برند، ما مسلمانان بنا به فرمایش شریف نبوی(ص) که می فرمایند: "هر کس ندای دادخواهی مسلمانی را بشنود و به یاری اش نشتابد، مسلمان نیست." مراتب اعتراض خود را نسبت به این ستم و جنایت بزرگ، اعلام داشته و از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قوه محترم قضاییه درخواست پیگیری حقوق این مردم و اعلام موضع قاطعانه در محکومیت این جنایات وحشیانه را داریم.

بسیج مدرسه علمیه حقانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha