جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام والمسلمین مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با اشاره به اینکه امروز دل هر انسان آزاده و مسلمان از بی ‌رحمی ها، کودک کشی ها و زنده سوزاندن مسلمانان در میانمار به درد می آید، تاکید کرد: سکوت مسلمانان در برابر جنایات بودائیان میانمار که می ‌توان از آن به عنوان هلوکاست یاد کرد، جایز نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازقزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروزدر جلسه اعضای حلقه های صالحین بسیج طلاب حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان برگزار شد، به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: کشتار مسلمانان میانمار به دست آمریکا و اسرائیل و همراهی انگلیس خبیث انجام می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حمایت از مسلمانان میانمار، بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همیشه نکات و بیانات راهگشایی دارند که باید مدنظر همه قرارگیرد و به آن ها عمل نماییم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین  اظهار کرد: آمریکا به همراهی آل سعود و دیگرا نوکران خود همان کارهایی را که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می دهد، امروزه در یمن، میانمار و سوریه  انجام می دهد که از جمله آنها  قتل عام مردم به ویژه زنان و کودکان، تخریب زیر ساخت ها، حمله به مدارس، بیمارستان ها، و... می باشد.

حجت الاسلام مصطفایی با محکوم کردن سکوت سازمان‌های مدافع حقوق بشر در قبال کشتار مسلمانان میانمار، گفت: سکوت سازمان ههای بین المللی و اسلامی که باید حامی و مدافع حقوق مظلومان ر جهان باشد، باعث تنفر عمومی از مدعیان حقوق بشر شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، جنایات رخ داده در میانمار را نسل کشی بزرگ دانست و تصریح کرد: اصل این موضوع یک اتفاق ضد بشری است، و آنان حداقل حقوق های یک انسان را زیرپا لگد مال کردند و این مربوط به خوی استبدادی نظام سلطه است.

وی افزود: اسرائیلی های صهیونیسم با تحریک کردن افراطی های بودائی به دنبال این هستند تا جنگ را در اقصی نقاط خاورمیانه و آسیا توسعه و ترویج دهند که در همین راستا می طلبد مجامع بین المللی نقش خود را ایفا کند.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه امروز دل هر انسان آزاده و مسلمان از بی ‌رحمی ها، کودک کشی ها و زنده سوزاندن مسلمانان در میانمار به درد می آید، تاکید کرد: سکوت مسلمانان در برابر جنایات بودائیان میانمار که می ‌توان  از آن به عنوان هلوکاست یاد کرد، جایز نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha