پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کودکان میانمار

حوزه/ امروزه در فلسطین به دست رژیم کودک کش اسرائیل، در یمن به دست وهابیت و در میانمار توسط نظامیان و افراطیون، مسلمانان بی‌دفاع را قتل عام می‌کنند و متأسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، در مقابل این همه جنایت سکوت اختیار کرده‌اند.

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به کشتار زنان و کودکان بی دفاع مسلمان میانمار، اظهار داشت: ناقضان حقوق بشر خود را مدافع حقوق محرومان و مستضعفان معرفی می‌کنند و جای تعجب است چگونه کسانی که دستشان به خون مظلومان و بی‌گناهان آغشته است، خود را مدعی سرسخت حقوق بشر می‌دانند، استکبار جهانی از این واژه همواره نهایت سوء استفاده را برای پیشبرد اهداف خود داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروزه در فلسطین به دست رژیم کودک کش اسرائیل، در یمن به دست وهابیت و در میانمار توسط نظامیان و افراطیون میانمار، مسلمانان بی‌دفاع را قتل عام می‌کنند و متأسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و در این زمینه مدعی هستند در مقابل این همه جنایت سکوت اختیار کرده‌اند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی، حقوق بشر را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده و خود در عمل اهتمامی به انجام آن ندارند.

کار استکبار جهانی همواره جنایت و نسل کشی است

حجت الاسلام هاشمی به جنایات آمریکا علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و با بیان این که کار استکبار جهانی و به خصوص آمریکا همواره جنایت و نسل کشی است که روزگاری در ایران به دست رژیم پهلوی این کار را انجام می‌داد، گفت:  آمريكا در دوران قبل از انقلاب در كشور ما فرعونيت می‏ كرد، اما موسی زمان آمد و تخت‏ و بخت اين فرعون و دنباله ‏روهای او را واژگون كرد و از بين برد.

وی ادامه داد: امروز هم با این پیشینه سیاه آمریکا بعضی می ‏گويند چرا آمريكايی‌ها با ايران بد هستند، علتش این است ايران يك‏سره در مشت آمريكا بود، همه اجزای اصلی وجود كشور با اراده آمريكايی ‏ها حركت می‏ كرد که امام (ره) آمد و به‏ وسيله اين مردم، آمريكا را از اين مملكت بيرون كرد، پس امروز آن‌ها بايد هم دشمن باشند، بايد هم دشمنی كنند و همين حالا هم با ایران دشمنی می‏ كنند، لذا ما هرگز نباید پیشینه دشمنی آمریکا را با ایران فراموش کنیم.

این فعال فرهنگی با بیان این که کم شدن بغض و کینه به دشمن یک علامت خطر است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین کشور فرمودند:«نسخه علاج بخش مشكلات به كارگيری نيروی انسانی تواناست و مسؤولان كشور باید جوانان مؤمن و انقلابی را جدی بگيرند». معظم له در پیام خود به حجاج بیت الله الحرام نیز دفاع از فلسطین را وظیفه‌ی اصلی امت اسلامی بیان کردند و فرمودند:« دفاع از فلسطین وظیفه قطعی امت اسلامی است».

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha