پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: ر بحث پژوهش، نهایت مقصد ما چاپ یک کتاب و ذکر یک عنوان نیست، بلکه پژوهش باید به بهبود کیفیت زندگی مردم بینجامد و مقصد عالی پژوهش پاسخگویی به نیازها و مطالبات به حق مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم مهدوی منش، صبح امروز در نشست معاونان پژوهشی مدارس سطح 2 حوزه علمیه خواهران قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه عالی فاطمیه(س) برگزار شد، بر ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر تاکید کرد و گفت: پژوھشگر و محقق شخصی است که در وھله نخست یک مطلب را در ذھن خود مرور کرده و سپس با مطالعه و آموختن از دیگران، آن را وسعت میبخشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: پژوهش اساس دانش است و توسعۀ دانش نیز در سایۀ پژوهش امکان‌ می یابد و پژوهش علم را شکوفا می کند و به توسعۀ آن منجر می شود و می‌تواند به بسط آموزش بینجامد.

وی ادامه داد: در بحث پژوهش، نهایت مقصد ما چاپ یک کتاب و ذکر یک عنوان نیست، بلکه پژوهش باید به بهبود کیفیت زندگی مردم بینجامد و مقصد عالی پژوهش پاسخگویی به نیازها و مطالبات به حق مردم است.

مهدوی منش تصریح کرد:  طلاب حوزه علمیه خواهران امروز باید اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش باشند و با استدلال قوی بتواند با توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و شبهات آن‌ها مقابله و در راستای تعالی و پیشرفت کشور خود کوشا و فعال باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران از معاونان پژوهش مدارس استان خواست تا تلاش خود را جهت عملیاتی کردن برنامه های مرکز به کار گرفته تا بتوانند سیاست ها واهداف تعریف شده را اجرایی نمایند.

وی همچنین در خصوص برنامه ساعات پژوهشی، سامانه کتابداری، تشکل های پژوهشی نخبگان و استعدادهای برتر، آیین نامه جدید تحقیقات پایانی وکارنامه پژوهشی طلاب توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha