پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایت الله موحد حوزه خواهران فارس

حوزه/ آیت الله شیخ موحد، در همایش تجلیل از مبلغان برتر حوزه علمه خواهران فارس گفت: در تبلیغ به دنبال پول گرفتن نباشید و به انجام رسالت الهی خود فکر کنید و براساس نیازهای مخاطب، مطالب را ارائه کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله علی شیخ موحد، در همایش تجلیل از مبلغان برتر حوزه علمه خواهران فارس، در شیراز، اظهار کرد: نباید برخلاف باورها صحبت کرد، ابتدا باورها را محکم کرده و بعد در مورد آن صحبت کند تا شنوده را جذب نماید. حتی در مقابل دشمن باید در مورد باورها حرف زد و از صحبت در مورد شنیده‌ها پرهیز کرد تا تأثیرگذار باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با بیان اینکه صحبت بر اساس باورها اصل اول است، تصریح کرد: پیش از پرداختن به یک موضوع باید بر اساس زمان، مکان و افرادی که در آن جلسه حضور دارند توجه کرد. صحبت‌ها بر اساس اطلاعات روز باشد و مبلغ نباید سراغ قصه‌های کهنه برود.

وی، مخاطب‌شناسی را یکی از مهم‌ترین اصول در تبلیغ دانست و خاطرنشان کرد: برای آن که یک تبلیغ تأثیرگذار باشد، باید مخاطب را شناخت، تبلیغ بدون توجه به مخاطبان تأثیر صحیح را نمی‌گذارد.

آیت الله شیخ موحد، خطاب به مبلغین، گفت: در تبلیغ به دنبال پول گرفتن نباشید و به انجام رسالت الهی خود فکر کنید و براساس نیازهای مخاطب، مطالب را ارائه کنید.

 برپایه این گزارش، در بخش پایانی ابن همایش، از مبلغان برتر حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس تقدیر شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha