جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره نسیم کربلا

حوزه/ آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای برگزاری هفته فرهنگی سالانه "نسیم کربلا" در شهر تکاب ایران با همکاری رایزنی فرهنگی این شهر خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی از تصمیم خود برای برگزاری هفته فرهنگی سالانه "نسیم کربلا" در شهر تکاب ایران با همکاری رایزنی فرهنگی این شهر خبر داد.

علی کاظم سلطان رئیس بخش فعالیت های عمومی آستان حسینی که برای گفتگو پیرامون این فعالیت به ایران سفر کرده است، گفت: هفته فرهنگی در اواخر ماه محرم در این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زائری خطیب و اما جمعه شهر تکاب گفت: موجب افتخار ماست که از خادمان امام حسین (علیه السلام) میزبانی کنیم و هفته فرهنگی در شهر ما برگزار شود.

وی بر اهمیت هفته فرهنگی به خاطر تاثیراتی که در تمسک و اقتدا به امام حسین (ع) و روش ایشان در مقابله با افکار انحرافی و تخریبی تاکید کرد.

شیخ اسلام راعی امام جمعه اهل سنت این شهر گفت: ما به امام حسین (ع)، تفکر و روش اصلاحگرانه و انقلابی ایشان، باوجود گذشت نزدیک به 1438 سال، تمسک می جوییم.

در همین راستا، حسن عباسی از مسئولین این شهر گفت: تمام امکانات شهر در خدمت خادمان عتبات مقدسه است.

آستان مقدس حسینی سال گذشته هفته فرهنگی نسیم کربلا را در اسلام آباد پاکستان و با مشارکت آستان های علوی، عباسی و عسکری برگزار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha