شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ برای موفقیت کشور نیاز است که دو قشر سرمایه‌دار و غیر سرمایه‌دار در کنار هم برای رشد جامعه تلاش کنند؛ دولت باید کشاورزان، منابع تولیدی و سرمایه‌داران را مورد حمایت قرار دهد تا بنیه مالی کشور تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن انتقاد از تهمت زدن به دیگران به دلیل داشتن سرمایه و ثروت گفتند: یکی از دلایل عقب ماندن کشور ما حرکت‌های ضد سرمایه‌داری و راندن سرمایه‌داران از سرمایه‌گذاری در کشور است.

معظم له با بیان اینکه اگر به همین طریق پیش برویم نمی‌توانیم پیشرفت کنیم افزودند: مسئولان کشور ما تحت نظر مقام معظم رهبری باید تلاش کنند که این ذهنیت از بین برود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: برای موفقیت کشور نیاز است که دو قشر سرمایه‌دار و غیر سرمایه‌دار در کنار هم برای رشد جامعه تلاش کنند؛ دولت باید کشاورزان، منابع تولیدی و سرمایه‌داران را موردحمایت قرار دهد تا بنیه مالی کشور تقویت شود.

ایشان تصریح کردند: اگر سرمایه‌داران از سرمایه‌گذاری مطمئن باشند در بخش‌های مختلف کشور سرمایه‌گذاری خواهند کرد، دولت باید این اطمینان را در کشور به وجود بیاورد و از سرمایه‌داران حمایت کند.

معظم له گفتند: خداوند در قرآن فرموده است بیکار ننشینید، شما سرمایه‌های بسیاری در آسمان و زمین ‌دارید و باید آنها را با علم و هنر به کار ببرید.

ایشان بیان کردند: خداوند در قرآن فرموده است برای موفقیت جامعه باید علم و قدرت در کنار هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha