چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 ارسال گروهی برای سیاه پوش کردن حرم حضرت زینب (س) از سوی آستان مقدس عباسی

حوزه/ آستان مقدس عباسی یک هیئت فنی را برای کمک به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و سیاه پوش کردن و برپایی علائم حزن و عزا به سوریه فرستاد تا حرم را برای ماه محرم آماده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آستان مقدس  عباسی یک هیئت فنی برای کمک به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و سیاه پوش کردن و برپایی علائم حزن و عزا به سوریه فرستاد تا حرم را برای ماه محرم آماده کنند.

حسن هلال از مسئولان آستان عباسی گفت: به دستور تولیت آستان مقدس عباسی، کادر فنی متخصص در برق و لوازم صوتی اقدام به رفع نیاز های حرم مطهر حضرت زینب (س) کرده است. آن ها همچنین لوستر های حرم را تمییز کرده و چراغ های قدیمی را با چراغ های طلایی جدید عوض کردند و ضریح مطهر را با یک ماده خاص که در حرم حضرت عباس (ع) استفاده می شود، جلا دادند.

وی افزود: این کادر، خسارت های وارد شده به پنجره را بررسی کردند و موارد آسیب دیده را با پنجره های جدید عوض کردند. همچنین حرم مطهر را به چراغ هایی که در عزاداری ها و شادی ها استفاده می شود، مجهز کردند.

مهندس محمود الحمد مدیر فنی حرم حضرت زینب (ع) از کمک آستان مقدس عباسی و ارسال گروه فنی برای ارائه خدمات به حرم مطهر تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha