پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی

حوزه/ استاد درس حوزه علمیه قم، یکی از رسالت های بسیار مهم امروز حوزه و روحانیت را تلاش در مسیر تقویت بصیرت دینی و انقلابی جامعه دانست.

آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه و مراکز و موسسات حوزوی ابراز داشت: ما در آغاز سال تحصیلی باید بکوشیم که با تلاش مضاعف در زمینه علم و اخلاق و تقوا ، بتوانیم به رسالت های مهم خود در لباس طلبگی به خوبی جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر این که امروزه یکی از وظایف و رسالت های مهم طلاب و فضلای حوزه، تقویت بصیرت دینی و انقلابی مردم و جوانان است، گفت: اگر ما می خواهیم که در برابر تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمن به درستی استقامت کرده و از ارزش ها و آرمان های خود حراست کنیم باید بصیرت دینی و انقلابی مان را روز به روز بیشتر کنیم.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که ما هرگز نباید نسبت به خطر بزرگ تهاجم فرهنگی که در حال حاضر پایه های اعتقادی مردم و نسل جوان ما را نشانه رفته، غفلت کنیم، بلکه همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند می بایست بدانیم به طور دقیق که دشمن می خواهد از کجا وارد شده و با چه امکاناتی قصد ضربه زدن به ما را دارد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به اصل زمان شناسی برای دفع خطرات و تهاجم دشمن افزود: هنگامی که زمان شناسی در کنار بصیرت دینی و انقلابی قرار بگیرد، بسیار بهتر می توان اهداف دشمن را شناخت و در راستای خنثی سازی توطئه ها و نقشه های شوم آن اقدام کرد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha