جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه نسل کشی و مسلمان کشی دولت میانمار تعرض به حقوق مسلمانان است، تصریح کرد: سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی امروز با سکوت خود در برابر این جنایات نشان داده اند که بازیچه و آلت دست قدرت های بزرگ جهانی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با محکوم کردن نسل کشی مسلمانان میانمار، گفت: وضعیت اسفناک قتل عام مسلمانان میانمار دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و در این خصوص مسلمانان کشورهای اسلامی باید با غیرت اسلامی در مقابل جنایات دولت میانمار بایستند و از ادامه  نسل کشی مردم مظلوم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان کشورهای اسلامی باید ندای مظلومیت مسلمانان میانمار را فریاد بزنند و به داد آنان برسند، خاطر نشان کرد: نهادهای بین المللی باید با عاملان این جنایات وحشیانه برخورد کنند و در مقابل این بی رحمی ها تدابیر لازم را انجام دهند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز فاجعه مسلمان کشی میانمار نه تنها مساله اسلام نیست، بلکه مربوط به کل بشریت است، ادامه داد: موضع گیری در برابر کشتار مردم مظلوم میانمار وظیفه امروز تمام ملت های حق جو ، حق طلب و آزاده جهان است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار وظیفه همگانی مسلمانان و آزادگان جهان است یادآور شد: مسلمانان با غیرت اسلامی در برابر این گونه جنایات موضع گیری و ایستادگی کنند .

وی با بیان اینکه مسلمانان میانمار از هیچ حقوق شهروندی در این کشور برخوردار نیستند، گفت: مسلمانان مظلوم میانمار از حق و حقوق اولیه انسانی محروم هستند و سخت ترین ظلم ها به آنان روا می شود .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه نسل کشی و مسلمان کشی دولت میانمار تعرض به حقوق مسلمانان است، بیان داشت: سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی امروز با سکوت خود در برابر این جنایات نشان داده اند که بازیچه و آلت دست قدرت های بزرگ جهانی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه جنایات بودائیان تندرو در میانمار البته با حمایت دولت و ارتش این کشور، موجب کشتار هزاران مسلمان شده است، تصریح کرد: امروز صهیونیست ها در پشت نسل کشی مسلمانان میانمار قرار دارند و باید در این زمینه ملت های آزاده جهان بیدار باشند .

وی در پایان یادآور شد: مردم مسلمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام و همراه با دیگر مسلمانان جهان جنایات افراطی دولت میانمار را محکوم می کنند و خواستار توقف نسل کشی مسلمانان در میانمار و بازگشت آنان به حق و حقوق زندگی خود هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha