چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نمایشگاه بین المللی گردشگری حلال در اندونزی برگزار شد

حوزه/ آژانس‌های مسافرتی کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی روز گذشته در دومین نمایشگاه بین المللی «گردشگری حلال» در سوندای غربی اندونزی شرکت کرده و اندونزی را به عنوان یکی از مقصدهای حلال گردشگری مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thejakartapost، شهر ماتارام پایتخت استان سوندای غربی در اندونزی روز گذشته میزبان برگزاری دومین نمایشگاه «بین المللی گردشگری حلال» بود.
این نمایشگاه گردشگری حلال توسط آژانس گردشگری استانی با همکاری انجمن گردشگری اندونزیایی استان سوندای غربی برپا شده بود که 260 آژانس مسافرتی خریدار و 60 فروشنده در آن شرکت کردند. 
لولا محمد فاضل، سرپرست آژانس گردشگری در ماتارام در این باره به خبرنگاران گفت: سال گذشته این نشست تنها 90 آژانس مسافرتی خریدار از 18 کشور مختلف داشت که امسال تعداد آژانس‌های مسافرتی خریدار به 260  موسسه از کشورهای مختلف رسیده بود.
از جمله خریداران خارجی که در این رویداد حضور داشتند، نمایندگان سازمان‌های مسافرتی از کشورهای مختلف مالزی، برونئی، سنگاپور، هند، عربستان سعودی و سایر کشورهای خاورمیانه بودند. بخشی از اهداف این نمایشگاه تلاش برای ترویج بازار گردشگری اسلامی و حلال عنوان شده است.
گفتنی‌ست موسسات گردشگری در اندونزی، که دارای بیشترین جمعیت مسلمان در دنیا را دارد، به ویژه در جزایر گردشگری لومبوک و سومباوا، قصد دارند بازدیدکنندگان زیادی را از سوی خاورمیانه علی‌الخصوص کشورهای مسلمان‌نشین به این کشور به عنوان یک مقصد حلال تشویق کنند.
آریستا آتمادجاتی مدیر عامل یک شرکت گردشگری معتبر اندونزیایی می‌گوید: برای گسترش صنعت گردشگری در لومبوک و سومباوا (جزایر گردشگری اندونزی)، دسترسی اهمیت بالایی برخوردار است که افزایش پروازهای بین المللی به این منطقه ضروری است.
وی افزود: ما جزایر و مناظر طبیعی زیبایی داریم، فرهگ غنی این منطقه آن را به یک آیکون گردشگری حلال تبدیل ساخته است. با این حال پیش‌ساخت‌های زیادی برای توسعه آن لازم است که افزایش سفرهای هوایی یکی از آن‌هاست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha