شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فتح اللهی

حوزه/ حجت الاسلام فتح الهی از تشکیل تیم های نظارت بر هیئات مذهبی در ایام عزاداری محرم خبر دارد و گفت: وظیفه این تیم ها، بررسی مواردی نظیر شکل عزاداری و مداحی و وجود قاری و روحانی مناسب می باشد.

حجت الاسلام مجتبی فتح الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیان امام خمینی(ره) که فرمودند «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، گفت: برای حفظ اسلام عزیز ضروری است به حفظ آیین محرم بپردازیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به توطئه های دشمنان جهت تخریب و انحراف هیئات عزاداری محرم، تأکید کرد: یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی ایمن سازی این هیئات از آسیب ها و انحرافات است.

وی با بیان این که توجیه مسئولین هیأت ها نسبت به آسیب ها و تهدیدات یکی از راه های ایمن سازی آن ها است، عنوان کرد: بدین منظور در ماه گذشته دو نشست توجیهی ویژه مدیران هیئات و مداحان، در تالار وحدت و استانداری برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام فتح الهی از تشکیل تیم های نظارت بر هیئات مذهبی خبر دارد و گفت: وظیفه این تیم ها بررسی مواردی نظیر شکل عزاداری و مداحی و وجود قاری و روحانی مناسب می باشد.

وی، روحانی مناسب را یکی از اصلی ترین عوامل پیشگیری از انحراف در هیئت دانست و از اعزام مبلغین به هیئات در سطح استان به مدت 13 روز آغازین محرم خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان افزود: به منظور فراهم کردن شرایط رفاهی مناسب، مجتمع های فرهنگی و مهمان سراهای دولتی برای مبلغین غیر بومی هماهنگ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha