شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه چرا برخی از مساجد و روحانیون در کشور سکولار هستند، گفت: اینها به گونه ای عمل می کنند که آمریکا در کشور خودش هم اینگونه مدافع و حامی نداشته است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، صبح امروز در جمع روحانیون، مبلغین و مبلغات استان یزد با بیان اینکه امروز مقاومت در کل دنیا و منطقه جهانی شد، اظهار داشت: این جهانی شدن مقاومت، با فداکاری عزیزانی در دفاع مقدس ، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزبانی از مرزهای کشور در مقابل تهاجمات دشمنان صورت گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در کشور نسبت به فعالیت های سپاه در منطقه موضع گرفته و آن را به دوران انقلاب نسبت می دهند، گفت: این اظهارات در شان این عزیزان نیست چون آنها با گذشتن از جال و مال و خانواده خود در راستای امنیت کشورمان در حال مبارزه هستند و اینکه برخی نسبت به این فداکاران جبهه می گیرند بی انصافی است.

وی با بیان اینکه از زمان شیخ طوسی تا قبل از انقلاب اسلامی علما، روحانیون، مساجد و حسینیه ها به چهار دسته تقسیم می شدند، تصریح کرد: برخی از مساجد و حسینیه ها در انزوای کامل به سر می برند، بعضی از روحانیون و علما درباری و در ظلم و ستم شاهان شریک بودند.

حجت الاسلام گندمی خاطر نشان کرد: عده ای نیز در دربار شاه بودند اما نیت‎‌شان کار خیر بود و گروه دیگر اگر حرفی می زدند مجازات بسیار سنگین برای آنها در نظر گرفته می شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه چرا متاسفانه برخی از مساجد و روحانیون در کشور سکولار هستند، گفت: اینها به گونه ای عمل می کنند که آمریکا در کشور خودش هم اینگونه مدافع و حامی نداشته است .

وی ادامه داد: به طور مثال در حرکت تروریستی که توسط داعش در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، سربازان جان برکف جمهوری اسلامی بدون یک لحظه درنگ و ترک محل ماموریت با آن همه خطری که داشت به دفاع از جان افراد پرداختند و زمانی که که خبر حمله تروریست ها به داخل مجلس شورای اسلامی می رسد برخی از نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند که با مخالفت جدی یکی از مسئولین مواجه می شود این درحالی است که مهاجمان قصد نفوذ به داخل مجلس را داشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha