جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426184
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مهدویت

حوزه/ معاون مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری دوره‏ های فراگیر آموزش مبانی مهدویت در سطح کشور خبرداد.

حجت‎الاسلام  عمران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: مهدویت امتداد امامت و آخرین ذخیره هستی و ثمره همه رسالت پیامبران است؛ مهدویت اعتقاد به یک منجی و یک حکومت جهانی است؛ مهدویت رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران ودر یک کلمه همه چیز ماست.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی مرکز تخصصی مهدویت تربیت نیروی انسانی کارآمد و مهدی باور(عج) است؛ مرکز تخصصی مهدویت با به کارگیری از کارشناس خبره مهدویت اقدام به برگزاری دورههای آموزشی معارف مهدویت، به صورت مجازی و حضوری در سطوح مختلف کرده کرده است.

معاون مرکز تخصصی مهدویت یادآورشد: این دوره تا کنون در شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه، یزد، کرج و هرمزگان برگزار شده است.

عمران تصریح کرد: تمام کسانی که در این دوره ثبت نام و شرکت کرده اند، در پایان دوره بعد از اخذ نمره قبولی از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گواهی نامه تربیت مربی معارف مهدویت دریافت کرده‌اند.

معاون انفورماتیک مرکز تخصصی مهدویت، بیان داشت: شرایط شرکت در دوره تربیت مربی مهدویت داشتن مدرک حوزوی و یا کارشناسی دانشکاه، موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به انجام پژوهش های لازم می باشد.

وی در پایان اشاره  افزود: از مزایای شرکت در این دوره آموزشی مهدوی پیوستن به طرح تداوم ارتباط مهدوی برای انجام امور تبلیغی و فرهنگی است؛ تمام فارغ التحصیلان این دوره به عنوان یک مبلغ مهدوی مشغول به فعالیت فرهنگی و آموزشی خواهند شد و دوره های آموزشی عمومی زیادی را برای اقشار مختلف در شهر خود می توانند برگزار کنند.

۳۱۳/۲۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha