شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل

حوزه/ طلبه باید بداند در سایه علم می تواند پاسخگوی نیازهای فکری مردم باشد و جامعه را به سمت ظهور سوق دهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم زیرک فطرت، مدیر مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل، در نشست توجیهی طلاب سال اول و خانواده های آنان با کادر این مدرسه، گفت: تحصیل علم از نظر اسلام یک فریضه است که به همه قیدها پاسخ منفی می دهد و هیچ قیدی اعم از قید زمان و مکان را نمی پذیرد.

وی با اشاره به این مطلب که علم آموزی از اهداف اصلی انبیا بوده، افزود: هر حرکت صحیحی محتاج علم و معرفت است و طلبه باید بداند که در سایه علم می تواند پاسخگوی نیازهای فکری مردم بوده و جامعه را به سمت ظهور سوق دهد .

مدیر مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل، خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای تمدن نوین جهانی و ظهور حضرت حجّت عجل الله تعالی فرجه الشریف باآگاهی و معرفت مردم نسبت به سیر وقایع اسلام و جایگاه ولایت حاصل خواهد شد .

وی در پایان خطاب به طلبه های ورودی جدید گفت: از اینکه مُهر طلبگی و شاگردی امام زمان(عجل الله تعالی) بر پیشانیتان می خورد به خود ببالید و بدانید تحت ولای امام حیّ و حاضر باید در تحقّق آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) بیشتر از پیش تلاش نمایید و در این راه ترس و واهمه ای به خود راه ندهید.

 در ادامه این نشست هر یک از معاونت های پژوهش، آموزش و فرهنگی امور مربوط به حیطه خود را برای طلاب تبیین کردند؛ همچنین نحوه استفاده از سامانه کــوثر نت و  انتخاب واحــــد به طلاب آموزش داده شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha