جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجدی در شهر سیاتل قربانی شعارنویسی اهانت آمیز شد

حوزه/درحالی که حملات اسلام‌هراسی علیه مساجد و مسلمانان آمریکا همچنان ادامه دارد، این بار دیوارهای مسجدی در شهر سیاتل در واشنگتن با شعارهای اهانت آمیز ضداسلامی مخدوش شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از سیاتل تایمز، مسجد مونرو واقع در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا شبانه مورد حمله اسلام‌هراسان قرار گرفته و دیوارهای این مسجد با شعارهای اهانت آمیز ضداسلام مخدوش شدند.

در حالی که شرایط برای مسلمانان غرب هر روز وخیم‌تر می‌شود، عده‌ای از اعضای این مسجد بر این باور هستند که با عاملان چنین اقداماتی نباید برخورد مجرمانه صورت بگیرد بلکه از این حوادث بایستی به عنوان فرصتی برای ایجاد ارتباط با برقرار کرده و آگاهی دادن استفاده کرد.

علم علی، سخنگوی این مرکز اسلامی در این باره گفت: شاید کسی که چنین کاری کرده درک درستی از دین اسلام نداشته است. یا اینکه آن‌ها از رو جهالت  از ما مسلمانان می‌ترسند!... ما دوست نداریم چنین شرایطی برقرار باشد بلکه دلمان می‌خواهد با همسایگان‌مان ارتباط برقرار کرده و گفتمان داشته باشیم.

به گفته علی، داوطلبانی که در بانک غذای مسجد برای اطعام فقرا فعالیت داشتند، زمانی که جمعه صبح به مسجد آمده‌اند این شعارنویسی‌ها را مشاهده کرده و مراجع قانونی را مطلع کرده‌اند. به گفته وی واژه‌های اهانت‌آمیزی با اسپری رنگ زرد و سیاه بر دیوار مسجد نوشته شده بودند.

علی، سخنگوی مسجد همچنین گفته که این مسجد 2 سال پیش در منطقه مونرو در شهر سیاتل تاسیس شده و تاکنون تجربه خشونت آمیزی مشابهی از سوی ساکنان منطقه نداشته است.

پلیس هنوز ردی از عاملان خرابکاری پیدا نکرده و از مردم خواسته هر گونه اطلاعاتی در این باره را گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha