سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام علی آذرشب از برگزاری کارگاه «بایسته های تلبس» ویژه طلاب تازه معمم شده حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب، امروز در جلسه  مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کارگاه «بایسته های تلبس» ویژه طلاب تازه معمم شده حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این کارگاه به مدت یک روز در ساختمان حوزه علمیه استان برگزار و تعداد 30 نفر از طلاب تازه معمم شده استان در آن شرکت کردند.

 وی افزود: در این کارگاه یک روزه موضوعاتی همچون اخلاق و زی طلبگی و الزامات لباس روحانیت، جایگاه و نقش روحانیت در سیاست، آشنایی با مهارت های تبلیغ و کلاسداری، روش بیان احکام، آموزش احکام مبتلا به و روش بستن عمامه آموزش داده شد.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: در این کارگاه همچنین طلاب با موضوعات مختلفی چون آداب طلبگی، لباس روحانیت، آمادگی و مهارت های لازم در زندگی خانوادگی و اجتماعی، بایدها و نبایدهای لباس مقدس روحانیت و همچنین ارتباط با مردم و جوانان آشنا شدند.

گفتنی است در این کارگاه یک روزه، حجج الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان، مصلح امام جمعه برازجان، هاشمی امام جمعه عالیشهر، غلامی معاون تهذیب حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و آقامیری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر عهده دار تدریس بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha