جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام سید مرتضی السندی رهبر جریان الوفاء الاسلامی بحرین بر ضرورت برگزاری عزاداری محرم امسال از طریق تمسک به راهی که انقلاب امام حسین (علیه السلام) در مقابله با ظلم و دفاع از مظلومین تعیین کرده است، تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی السندی رهبر جریان الوفاء الاسلامی بحرین بر ضرورت برگزاری عزاداری محرم امسال از طریق تمسک به راهی که انقلاب امام حسین (علیه السلام) در مقابله با ظلم و دفاع از مظلومین تعیین کرده است، تاکید کرد.

حجت الاسلام السندی بر برگزاری مراسم برای شهدای بحرین و برپایی نماد ها و مراسم های عاشورایی تاکید کرد و گفت: صبغه عاشورای اسلامی و انقلابی حفظ شود و سخنرانان باید در مراسم های عزاداری و حسینیه ها به امور مردم و آنچه برای دین و دنیا آن ها سودمند است، بپردازند.

وی بر ضرورت آمادگی برای دفاع از شعائر و فعالیت های دینی تاکید کرد و خواستار متوقف شدن تلاش های مزدوران آل خلیفه در ایجاد فضای رعب و  وحشت علیه سخنرانان و دسته های عزاداری شد.

رهبر جریان الوفاء الاسلامی بحرین به مشارکت در دسته های عزاداری حسینی در روز عاشورا دعوت و به طور ویژه به تجربه موفقیت آمیز دسته عزاداری شهرک "نویدرات" در عاشورا اشاره کرد و گفت: در این مراسم ها باید شعار پایداری و مقاومت سر داده شود.

السندی در پایان، آمریکا را مسئول ریختن خون ها و جنایت هایی دانست که رژیم آل خلیفه مرتکب می شود و گفت: اخیرا وزارت خارجه آمریکا با رژیم قرادادی تسلیحاتی به قیمت 3.8 میلیارد دلار به امضا رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha