پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن غزالی اصفهان

حجت الاسلام غزالی گفت: مجموعا از ۱۱۸ نفر از نفرات برتر حوزه علمیه و خانواده های آنها به عنوان نخبگان حوزه علمیه تجلیل به عمل آمد، پرورش نخبگان قرآنی وتقویت جامعه قرانی طلاب سیاست اصلی حوزه علمیه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن غزالی، شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: امروز همزمان با نزول آیه مباهله، آیه ولایت و آیه تطهیر این مراسم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این افراد، نخبگان و نفرات برتری هستند که در مسابقات نهمین دوره مسابقات حوزه علمیه استان اصفهان حائز رتبه برتر شده اند، تصریح کرد: امروز نفرات برتر طلاب و خانواده طلاب در رشته تفسیر  که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، معرفی و تجلیل می شوند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان افزود: دراین مراسم نفرات برتر در سه مقطع خانواده طلاب، طلاب پایه 1تا 6 و طلاب پایه 7 به بالا در رشته تفسیر به عنوان نخبگان تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد:در بخش بانوان  رشته تفسیر از سوره عنکبوت از تفسیر نمونه، در مقطه طلاب پایه 1تا 6 نیز به همین تریتب و برای طلاب پایه 7 به بالا سوره شریفه روم از تفسیر المیزان مسابقه برگزار شد.

حجت الاسلام غزالی خاطرنشان کرد: در این مراسم مجموعا از 118 نفر از نفرات برتر  حوزه علمیه و خانواده های آنها به عنوان نخبگان حوزه علمیه تجلیل به عمل آمد، که امیداوریم روز به روز بر تعداد انها افزوده تر شود.

وی بیان کرد:تقویت، حمایت و تلاش برای نخبه پروری قرآنی در زمینه حفظ قران، تجوید و قرائت  از سیاست های اصلی و راهبردی حوزه علمیه اصفهان است  که در این زمینه معاونت تهذیب  و تبلیغ تمام همت را خود کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha