جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدجعفر محمدی - معاون آموزش حوزه علمیه کاشان - در جلسه با حضور مبلغین پذیرش حوزه علمیه منطقه کاشان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، با بیان این که رفع شبهات یکی از وظایف مهم روحانیون در مقطع فعلی است، گفت: حوزه های علمیه در حقیقت باید ادامه دهنده راه انبیاء الهی، ائمه اطهار(ع) و پاسخگوی سوالات دینی و احکام شرعی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد جعفر محمدی، در جلسه معاونان آموزشی مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران وبیدگل، نطنز ونراق در مدیریت حوزه علمیه کاشان کاشان  به وظیفه  سنگین روحانیون و طلاب در آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات فضای مجازی، گفت: دانش آموزانی که با ماهواره و شبکه‌های اجتماعی سر و کار دارند، به دلیل شبهاتی که دشمنان نسبت به روحانیون و حوزه های علمیه ایجاد کرده اند، گرایشی به تحصیل درحوزه ندارند و به همین دلیل وظیفه ما برای رفع این شبهات و شایعات، سنگین است.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، با بیان این که رفع شبهات یکی از وظایف مهم روحانیون در مقطع  فعلی است، گفت: حوزه های علمیه در حقیقت باید ادامه دهنده راه انبیاء الهی، ائمه اطهار(ع) و پاسخگوی سوالات دینی و احکام شرعی مردم باشند.

وی، تعداد طلاب جديد الورود مدارس علميه شهرستان کاشان درسال تحصيلي جديد را 250 نفر اعلام کرد و گفت: ازاين تعداد 50 نفر با مدرک ليسانس به بالا، 140نفر ديپلم و فوق ديپلم و 60 نفر با مدرک سيکل هستند.

وي ياد آور شد: اين تعداد طلاب جديد الورود در 12مدرسه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و شهرهاي قمصر و برزک از توابع کاشان مشغول به تحصيل مي شوند.

حجت الاسلام محمدي در پایان با اشاره به اینکه اساتید و طلاب باید آئین نامه های آموزشی  جدید، برنامه جاری  و محدوده های درسی را مورد بررسی قرار دهند، گفت: معاونان آموزش مدارس علمیه  طلاب جدید الورود را در زمینه انتخاب واحد مازاد راهنمایی کنند.

برپایه این گزارش، معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون ارتقاء کمی وکیفی آموزش درمدارس ارائه نمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha