جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دولت ایالتی پنجاب در اقدامی مغرضانه ورود رهبران احزاب شیعه را ممنوع ساخت

حوزه/ دولت ایالتی پنجاب طی اقدامی مغرضانه ورود بیش از یک صد تن از رهبران احزاب و شخصیت‌های برجسته شیعیان در پاکستان به ایالت پنجاب را ممنوع ساخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دولت ایالتی پنجاب در پاکستان طی اقدامی مغرضانه، ورود رهبران احزاب و شخصیت‌های برجسته شیعیان در پاکستان را به پنجاب ممنوع ساخت.

گفته می‌شود دستور ممنوعیت ورود رهبران احزاب شیعه  توسط معاون دفتر کمیساریای شهر سرگودها در ایالت پنجاب صادر شده است. براساس این فرمان صادر ورود بیش از 100 شخصیت برجسته از احزاب شیعه پاکستان به منطقه سرگودها ممنوع اعلام شد.

تمامی رهبران صلح طلب شیعه در پاکستان از جمله حجت الاسلام رجا ناصر عباس جعفری رهبر جنبش وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام ساجد نقوی سرپرست شورای علمای شیعه و حجت الاسلام حمید علی شاه موسوی سرپرست تحریک جعفری و حجت الاسلام امین شهیدی رئیس امت وحدت پاکستان نیز اجازه ورود به ایالت پنجاب را ندارند. این درحالی است که چنین تن از رهبران احزاب شیعه در اقدامی صلح طلبانه پیشاپیش حمایت شان را از برگزاری انتخابات در پاکستان اعلام کرده‌اند.

این فرمان همچنین ورود آیت الله محمد حسین نجفی از مراجع تقلید برجسته شیعه در سرگودها (پنجاب، پاکستان) که مردم ایشان را با نام علامه دهکو می‌شناسند نیز می‌شود.

علامه ملک نصیر، ذاکر جعفر طیار و مشتاق شاه از دیگر شخصیت‌های برجسته شیعیان هستند که ورودشان به منطقه ممنوع شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha