پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محی الدین حائری شیرازی

حوزه/ استاد حوزه با ذکر این مطلب همایش هاو جشنواره های دینی مفید است بر لزوم پیام آور بودن این همایش ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حائری شیرازی امروز در پیام خود به سیزدهمین جشنواره جامع علمی کاربردی کشور با ذکر این مطلب که دست اندرکاران این جشنواره به هیچ وجه نباید این مسابقات را کوچک بشمارند گفت: زیرا این مسابقات باب ورود مردم به قرآن کریم است.

وی افزود: مردم ازاین طریق با قرآن آشنا میشوند و وقتی آمدند  و لذت بردند و قرآن را شناختند سپس خود دنبال آن خواهند رفت و آن را مطالعه خواهند کرد؛ پس این چنین برنامههایی برای آشنایی و شروع علاقه مردم بسیار موثر است.

آیت‎الله حائری شیرازی بیان کرد: فعالان قرآن وفعالان این جشنواره به هیچ وجه کارتان را کوچک جلوه ندهید؛ در گذشته دور یکی از مبارزان انقلاب بیان می کرد که پس از سالها کار در رشته داندانپزشکی به مشاهده یک فیلمی که علیه ظلم ساخته شده بود به مبارزه علیه شاه روی آورده است و سپس با همنشینی با عالمان مجاهد با این مسیر مبارک نیز آشنا شد.

وی گفت: یک جشنواره ممکن است در یک نفر ایدهای را متولد کند و تحولی در وی ایجاد کند؛ به عزیزان توصیه می کنم که جلساتتان را به نوعی برگزار کنید که برای شرکت کنندگان پیام داشته باشد.

این استاد حوزه تصریح کرد: شرکت کنندگان این مسابقات پس از بازگشت به شهرهای خود باید به فکر قرآن باشند و با این برنامه شما قرآن را بهتر شناخته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha