جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محیی الدین عفیفی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی الازهر

حوزه/ محیی الدین عفیفی دبیر کل مجمع پژوهش های اسلامی الازهر از حضور کمیته های تبلیغی وابسته به مجمع در بسیاری از روستا ها خبر داد و گفت: دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی در ایستگاه های مترو برای مبارزه با فتاوی افراطی و تروریستی، همچنان به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محیی الدین عفیفی دبیر کل مجمع پژوهش های اسلامی الازهر از حضور کمیته های تبلیغی وابسته به مجمع در بسیاری از روستا ها خبر داد و گفت: دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی در ایستگاه های مترو برای مبارزه با فتاوی افراطی و تروریستی، همچنان به کار خود ادامه می دهد.

عفیفی با تاکید بر اینکه حضور مبلغان در روستا ها اهمیت زیادی در مقابله با گروهک های تروریستی دارد که تلاش می کنند تا جامعه را مسموم کنند، اشاره کرد: طرح دیگری را برای تبلیغ در مدارس و دانشگاه ها طی هفته های آینده آماده کردیم.

وی افزود: ایستگاه های فتوا در مترو همچنان به کار خود ادامه می دهد و متوقف نشده است و موفقیت های بزرگی در جامعه حاصل کرده است.

عضو الازهر ادامه داد: بسیاری از شهروندان اشاره کردند: دفتر های پاسخگویی به مسائل شرعی به آگاهی مردم و مقابله با گروهک های تروریستی و افکار نابودگر آن و گسترش اسلام اعتدال گرا کمک می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha