چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آموزش کودکان در حرم امام حسین

حوزه/ بخش حمایت و رشد کودکان آستان مقدس حسینی از طرح تربیت ۱۰۰۰ نویسنده کودک در استان های عراق خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بخش حمایت و رشد کودکان آستان مقدس حسینی از طرح تربیت و آماده سازی 1000 کودک نویسنده در استان های عراق خبر داد.

محمد الحسناوی رئیس این بخش گفت: حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی با طرح آماده سازی 1000 نویسنده در زمینه نویسندگی کودک در استان های عراق موافقت کرد.

وی افزود: این طرح مراحل مختلفی را پشت سر می گذارد و در هر مرحله 100 کار آموز آموزش می بینند تا پس از طی این مراحل ۱۰۰۰ نویسنده آموزش ببینند و شایستگی کسب کنند و این طرح در مدت کوتاهی انجام نمی شود بلکه یک برنامه راهبردی بلند مدت بین 5 تا 7 سال برای اجرای آن پیش بینی شده است.

الحسناوی تاکید کرد: این طرح قصد دارد کارگاه هایی را در استان های عراق برای علاقه مندان به نوشتن نمایشنامه کودک برگزار کند و اصول و مهارت های نوشتن نمایشنامه  کودک بیاموزد.

وی ادامه داد: این کارگاه ها قصد دارد تا این کار آموزان تا تا مرحله توانایی کامل در نوشتن همراهی کند و کار های آنان را در سایت های نمایشنامه ای مهم منتشر سازد.

این طرح نسبت به سایر طرح هایی که آستان حسینی در خصوص کودکان از طریق جشنواره و فعالیت های ویژه کودکان اجرا کرده و اولین آن جشنواره حسینی "صغیر" بود، بزرگتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha