شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمود ترابی-دامغان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه دشمن درصدد تحریف فرهنگ ناب عاشوراست، گفت: تقویت فرهنگ ناب عاشورایی در جامعه سبب مصون‌سازی جوانان و نوجوانان از خطرات و آسیب‌ها و تهاجمات در جنگ ضد فرهنگی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در دامغان، با اشاره به آغاز محرم‌الحرام اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا فرهنگ ناب عاشورایی را زیر سؤال ببرند و در راستای تحریف این فرهنگ ناب تلاش‌های جدی و شبانه‌ روزی دارند.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: دشمنان از تجمعات عظیم مردمی در محرم برای سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و این وحدت و همدلی و همراهی مسلمانان با یکدیگر هراس دارند و از این همبستگی‌ها به دل ترس دارند.

وی افزود: ما به‌عنوان پیروان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) وظیفه‌داریم تا در جهت احیای فرهنگ ناب عاشورایی در جامعه و حفاظت و صیانت از این فرهنگ تلاش کنیم، زیرا احیای فرهنگ عاشورا زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ ناب عاشورایی در جامعه سبب مصون‌سازی جوانان و نوجوانان از خطرات و آسیب‌ها و تهاجمات در جنگ ضد فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha