شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 426342
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
حضور طلاب حوزه در کنار رزمندگان در تکریت

حوزه/ هیئتی از مبلغان کمیته ارشاد، پشتیبانی و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در میان رزمندگان در منطقه "علاس" شمال شرق استان صلاح الدین حضور یافتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از مبلغان کمیته ارشاد، پشتیبانی و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در میان رزمندگان در منطقه "علاس" شمال شرق استان صلاح الدین حضور یافتند.

شیخ خلیل العلیاوی مسئول محور سامرا گفت: سید تحسین الموسوی، شیخ بدیع الفیلی، شیخ علی السودانی از معتمدین آیت الله سیستانی و هیئت همراه از مناطق جنگی و رزمندگان در منطقه "علاس" و "العجیل" بازدید و سلام و دعای آیت الله سیستانی را ابلاغ کردند و یاد آور نقش تاریخی و بزرگ آنان شدند و تاکید کردند که راه آن ها امتداد نهضت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) است که در روز های نه چندان دور وارد آن می شویم.

شیخ العلیاوی با اشاره به اینکه این هیئت کمک ها و حمایت های لجستیک اهالی بغداد را تقدیم رزمندگان کردند، گفت: حمایت های مستمر مردمی از زمان صدور فتوای آیت الله سیستانی، در تحقق پیروزی های و حفظ آن تأثیر بسزایی داشت.

وی افزود: امروز به برکت حمایت ملت پیروزی های بزرگی حاصل شده و به همین زودی، مناطق باقی مانده شرق استان صلاح الدین و منطقه "حویجه" آزاد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha