جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بابامحمد ایزانلو - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه باید ارزش‌های شهدای کربلا را در جامعه تقویت کنیم، اظهار داشت: در این راستا همایش «طلایه‌داران تبلیغ» چهارشنبه هفته جاری در محل مجتمع لاله بجنورد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: امسال همزمان با دهه اول محرم‌الحرام، یک هزار و 400 مبلغ مذهبی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.

وی، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی و توجیه مبلغان اعزامی به اقصی نقاط استان خراسان شمالی در ماه محرم دانست و افزود: در این همایش نکاتی از سوی سخنرانان برای تبلیغ بهتر احکام دین در ایام محرم مطرح خواهد شد.

حجت‌الاسلام ایزانلو خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف سال با اعزام مبلغ به‌ویژه به مناطق محروم روستاهای استان سعی در محرومیت‌زدایی فرهنگی از این مناطق را در دستور کار خود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، پرداختن به جایگاه رفیع ولایت‌فقیه، محرم و عاشورا، کرامت انسانی و عبرت‌های عاشورا، آزادگی و دین‌داری را محورهای تبلیغی ماه محرم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha