شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرحوم آیت الله معصومی

حوزه/ شورای عالی حوزه علمیه خراسان ارتحال عالم ربانی، مرحوم آیت الله معصومی(ره) را تسلیت گفت و از فضلا و طلاب حوزه دعوت کرد تا در مراسم تشیع این عالم ربانی، که فردا سه شنبه ۲۸ شهریور، ساعت ۹ صبح از محل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود، شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال عالم ربانی، مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی(ره) را تسلیت گفت و از فضلا و طلاب دعوت کرد تا در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم شرکت کنند.

در این پیام با اشاره به جمله «انا لله و انا الیه راجعون»، آمده است: خبر رحلت عالم ربانی، فقیه عامل و مبارز انقلابی خستگی ناپذیر، مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی شاهرودی رحمت الله علیه، سبب تاثر و تاسف گردید.

شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه این عالم مجاهد و استاد حوزه علمیه مشهد که عمر شریف خود را در راستای اعتلای معارف اهل‌بیت‏ علیهم السلام در سنگر امامت جمعه، نماینده دوره‌های متعدد مجلس خبرگان رهبری و ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گذرانده، توانست خدمات گسترده ای را قبل و بعد از انقلاب ارائه کند.

شورای عالی حوزه علمیه خراسان این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه کشور و دانشگاهیان، به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت کرده است.

در این پیام از همه طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان دعوت شده در مراسم تشیع این عالم ربانی که فردا سه شنبه 28 شهریور، ساعت 9 صبح از محل مهدیه واقع در خیابان امام رضا(ع) به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود، شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha