جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی مدیران مدارس علمیه کاشان

حوزه/ در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق بر ضرورت توجه به کیفی سازی پذیرش طلاب در مدارس تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه کاشان، گفت: تعطیلی مدارس بر اساس دستورالعمل حوزه علمیه کشور درایام محرم، به عهده مدیران مدارس گذارده شده است.

مدیر حوزه علمیه کاشان، با اشاره به این که مدارس کاشان به دلیل پتانسیل بالایی که دارد،  در سطح کشور به صورت ویژه دیده شده است، یادآور شد: تعدادی از مدارس منطقه که قبلا ضعیف بودند، با تلاش مدیران طی چندسال گذشته، به بهترین مدارس تبدیل گردیده اند.

شرایط خاص پذیرش طلاب

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، تعامل بسیار خوب مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل ، نطنز و نراق با مدیریت حوزه علمیه کاشان را موجب رفع آسیب ها، مشکلات و توسعه در تمام زمینه ها عنوان کرد و اظهارداشت: حوزه کاشان در صدد تعریف برنامه ای جهت تحصیل طلاب درمدارس علمیه این منطقه می باشد.

وی، با اشاره به اعمال شرایط خاص جهت پذیرش طلاب در مدارس علمیه، افزود: از سال آینده طلبه ای که دارای معدل زیر 14 باشد، بیش از ده روز غیبت غیر موجه و یا خدای ناکرده تخلف درگیری داشته باشد، اجازه تحصیل نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه کاشان در پایان بر ضرورت توجه به کیفی سازی پذیرش طلاب در مدارس تاکید کرد.

ارائه گزارش اجرای طرح میثاق طلبگی

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه کاشان، پس از ارائه گزارش اجرای طرح میثاق طلبگی، بر توانمند سازی سرگروه های طرح میثاق در مدارس  تاکید کرد و گفت: سرگروه های طرح میثاق طلبگی مدارس باید افرادی متعهد، دلسوز و توانمند باشند.

بر پایه این گزارش، پس از بحث و تبادل نظر مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان، مقرر گردید مدارس در دهه اول محرم تعطیل گردد، به شرطی که بعد از تعطیلات کلاس جبرانی برای درس های عقب افتاده  طلاب برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha