جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محدود شدن دسترسی به اللؤلؤة در توییتر

حوزه/ شبکه تلوزیونی بحرینی "اللؤلؤة" وابسته به منتقدان نظام آل خلیفه اعلام کرد توییتر اقدام به قطع دسترسی کاربران جدید به صفحه عربی اللؤلؤة نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شبکه تلوزیونی بحرینی "اللؤلؤة" وابسته به منتقدان نظام آل خلیفه اعلام کرد توییتر اقدام به قطع دسترسی کاربران جدید به صفحه عربی اللؤلؤة نموده است. بنابر این گزارش کاربرانی جدیدی که تا پیش از این صفحه توییتر این شبکه تلوزیونی را با شناسه " @LuaLuaTV " دنبال نمی نموده اند، اکنون از طریق جستجو امکان دسترسی به این صفحه و توییت های آن را نخواهند داشت.

اللؤلؤة همچنین آورده است این مشکل از حدود دو ماه پیش رخ داده است و علاوه بر پیگیری از طریق صفحه های پشتیبانی فنی توییتر، دست اندرکاران این شبکه در لندن نیز به دفتر توییتر مراجعه کرده اند و پاسخ دریافتی این بوده است که تصمیم گیری در خصوص این گونه موارد در دفتر سان فرانسیسکو انجام می پذیرد و از دست آنان خارج است.

اللؤلؤة با اشاره به اینکه درست سال گذشته میلادی نیز حکومت بحرین و عربستان اقدام به بستن تمامی دامنه های پایگاه اینترنتی این شبکه در بحرین و سعودی نموده اند که باعث محرومیت مخاطبین داخلی از دریافت اخبار شده است، ابراز امیدواری نمود که توییتر ضمن ارائه توضیحات لازم در این خصوص از این اقدام خود صرفنظر نماید و محدودیت های اعمال شده در خصوص صفحه توییتر شبکه اللؤلؤة را رفع کند؛ چرا که این اعمال بر خلاف فراهم آوری فضای باز برای آزادی بیان و ایجاد بستری برای ارتباط با مراکز روشنگری است که توییتر مدعی است آنها را قبول دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha