شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا فائق رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، ماموستا فائق رستمی، در سومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، در تهران، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع)، یاد امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و به تبیین جایگاه ولایت فقیه پرداخت.

وی، اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم از تمام سنین و قومیت ها در دوران دفاع مقدس پا به عرصه گذاشتند و امروز نیز با تمام وجود به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حافظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، خواهند بود و همواره دوستدار مسئولان و انقلاب هستند .

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولان بدانند هر چه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند، عشق و علاقه آنان به نظام افزون تر خواهد شد.

ماموستا فائق رستمی در بش پایانی سخنان خود به برخی از مشکلات کردستان از جمله معضل بیکاری و نابسامانی راه های مواصلاتی استان اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مناطق نوار مرزی با بهره گیری از ظرفیت هایی همچون گردشگری و معادن سرشار استان کردستان شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha