پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه درس اخلاق مدرسه قوام شیراز

این استاد اخلاق حوزه با تاکید بر ضرورت تبیین دقیق اهداف قیام عاشورا، گفت: در عزاداری های باید از بدعت ها و خرافات جلوگیری شود و پیام های عاشورا برای جامعه امروز به درستی تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام هاشمی در جلسه اخلاق مدرسه علمیه قوام شیراز، گفت: همان گونه که باید دروس علمی حوزه را مستمر بخوانیم و مرور کنیم باید به مسئله اخلاق و تهذیب نفس نیز اهمیت دهیم و این مسئله را با جدیت و تمرین دنبال کنیم .

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه محرم، ابتداء با دوروی از رذائل اخلاقی و شکستن نفس اماره خود، ویژگی های برجسته اخلاقی امام حسین (ع) و یاران باوفای حضرت را با مطالعه دقیق شناسایی کرده و بر روی منابر و در مراسمات مذهبی برای عزادران بازگو کنیم .

این استاد اخلاق حوزه با تاکید بر ضرورت تبیین دقیق اهداف قیام عاشورا، یادآور شد: در عزاداری های باید از بدعت ها و خرافات جلوگیری شود و پیام های عاشورا برای جامعه امروز به درستی تشریح شود.

حجت الاسلام سید اسماعیل قوامیف مدیر مدرسه علمیه قوام نیز در رابطه با همیت برگزاری درس اخلاق، گفت: درس اخلاق باید بصورت مستمر در مدارس برگزار شود تا همراه با دروس ادبیاتی و فقهی، مسئله تهذیب و اخلاق نیز به طلاب آموزش داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha