پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ستایشگران عشق

حوزه/ همایش ستایشگران عشق با حضور امام جمعه تبریز در آستانه ماه محرم در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، همایش «ستایشگران عشق» در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، با حضور حجت الاسلام والمسلین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و با حضور شاعران و مداحان حسینی، سه شنبه شب در مسجد آیت‌ الله انگجی تبریز برگزار شد.

حجت ‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در این همایش ابراز داشت: این همایش می ‌تواند مقدمه خوبی باشد برای ورود به ماه محرم و عزاداری ‌های فاخر و ارزشمندی که در آن‌ ها نام و یاد امام حسین (ع) ورد زبان و دل‌ ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هفته ‌ای نیست که حجت ‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در یکی از هیئات حسینی حضور نداشته باشند، قطعا حضور ایشان باعث رشد و پویایی چنین محافلی می ‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما در عصری زندگی می ‌کنیم که از هر سمت و سو مورد هجمه دشمن قرار گرفته ‌ایم و خطرات و آسیب ‌های اجتماعی بسیاری جوانان ما را تهدید می ‌کند.

وی اعلام کرد: برپایی عزاداری حسینی، شعرها و مداحی ‌هایی که بخاطر اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام می‌ شوند، جوانان و انقلاب اسلامی ایران را بیمه می‌ کنند.

در پایان این مراسم از پیرغلامان حسینی و پیشکسوتان مداح تبریز تجلیل شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha