پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 426561
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
امام جمعه شهرستان بافق

حوزه/ امام جمعه شهرستان بافق گفت: دشمنان تلاش می کنند تا یاد و خاطره شهدا را کمرنگ و از بین ببرند و شما مردم هر اندازه که می توانند کیفیت شرکت در این مجالس را بالا ببرند و دشمن را ذلیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی، شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد فاطمیه بافق برگزار شد با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا گفت: عظمت کار شهیدان قابل درک از نگاه مادی نیست لکن آنان با روح بلند و الهی خود برای اعتلای اسلام ناب محمدی و گسترش آن در جهان قیام کردند.

امام جمعه شهرستان بافق به تبیین مقام شهدا پرداخت و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا نزد خدا بسیار با عظمت است و قرنهاست که به برکت نام شهدا و مجالس شهدای کربلا اسلام زنده و پویا رسالت انسان ساز خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند تا یاد و خاطره شهدا را کمرنگ و از بین ببرند و شما مردم هر اندازه که می توانید تعداد، کیفیت و شرکت در این مجالس را بالا ببرید و دشمن را ذلیل کنید.

 در این مراسم همسر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در سخنانی به تشریح زندگی پر خیر و برکت این شهید گرانقدر پرداخت.

وی تصریح کرد: همه شهدا علاقه وافری به خانواده و فرزندان خود دارند ولی مسئله مهم تر به نام اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) وجود دارد که آنان را وا می دارد از کلیه تعلقات دنیوی بریده و برای دفاع از اسلام و اهل بیت پیامبر به نبرد با دشمنان دین بشتابند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha