شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس آئین‌نامه اعلام‌شده پایان‌نامه‌های حوزوی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر حمایت می‌شوند.

رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: حمایت‌های مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های حوزوی مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر توسط معاونت فرهنگی، آموزش و تحقیقات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای ترویج و توسعه امربه‌معروف و نهی از منکر و نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت‌های مادی و معنوی برای پایان‌نامه‌های سطوح 3 و 4 حوزه علمیه انجام می‌گیرد.

رضایی با اعلام نحوه حمایت از این پایان‌نامه‌ها، گفت: حمایت مالی از پایان‌نامه‌های سطح 3 حوزه علمیه تا سقف 15 میلیون ریال و از پایان‌نامه‌های سطح 4 حوزه حداکثر به میزان 30 میلیون ریال حمایت می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر حمایت‌های مادی، این معاونت در خصوص ارائه مشاوره ، راهنمایی، در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی موردنیاز به طلاب مقاطع ذکر شده  و مساعدت جهت انتشار آن‌ها آمادگی دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: از طریق حمایت‌های مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های حوزوی فضای جدیدی برای تعامل با اندیشمندان و فرهیختگان حوزه علمیه ایجاد می‌شود تا گامی مؤثر در راه ترویج این فریضه مهم الهی برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه کار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فرهنگ‌سازی احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: امروز باید هم مانند امام حسین(ع) در راه احیاء این فریضه مهم قدم برداشت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha