پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی در لبنان

حوزه/ در جریان سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به لبنان، آیت الله عبدالامیر قبلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان با برپایی مراسمی از این مرجع عالیقدر تکریم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در جریان سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به لبنان، آیت الله عبدالامیر قبلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان با برپایی مراسمی از این مرجع عالیقدر تکریم کرد.

آیت الله قبلان ضمن خوشامدگویی به حضرت آیت الله نوری همدانی، لبنان را کشور و خانه دوم ایشان دانست و اظهار امیدواری کرد ایشان روزهای خوبی را در این سفر داشته باشد.

رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پناه تمام مسلمانان است و ما وظیفه داریم ایران را حفظ کنیم تا همواره تکیه گاه و محل امید تمام مظلومان در هر زمان و مکان باشد و از خداوند می خواهیم ایران را حفظ کند تا به عنوان رکن اساسی امت اسلامی باقی بماند.

آیت الله قبلان تاکید کرد: ایران کشوری است که به مسائل و مشکلات مسلمانان اهمیت می دهد و آن را پیگیری می کند و از این رو ما به ایران امید داریم و آن را همچون دژی می دانیم که از اسلام و مسلمانان دفاع می کند و البته این موضع گیری ایران به خاطر ریشه داشتن در اسلام و تمسل به مکتب اهل بیت علیهم السلام است و ما نیز در این راه در کنار ایران هستیم.

در این دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی از استقبال و میهمان نوازی مردم لبنان تشکر و خاطر نشان کردند جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و وحدت امت اسلامی و همکاری و یاری علمای اسلامی توانست عظمت اسلام و نهضت اسلامی را به آن بازگرداند و امروز وظیفه ما تقویت وحدت اسلامی و برقراری رابطه میان مسلمانان است تا عظمت و بزرگی را به امت اسلامی بازگردانیم و ما از تمام علمای مسلمان انتظار داریم در این راه گام بردارند تا در کنار هم به نتایج خوب و درخشانب رسیم و شاهد انتشار اسلام در سراسر جهان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha