چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست خبری معاون فرهنگی حوزه خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزاری طرح هادیان بصیرت سیاسی را تلاشی در جهت توسعه حضور گسترده بانوان طلبه متخصص در این زمینه برای ترویج حوزه علمیه و جامعه انقلابی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت ‏الاسلام والمسلمین اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره بصیرت افزایی خواهران طلبه گفت: این دوره با حضور صدها خواهر و اساتید حوزه با عنوان طرح هادیان بصیرت سیاسی در قم برگزار شد.

وی افزود: این دوره یکی از دوره‎های بصیرت افزایی خواهران طلبه است زیرا دوره‎هایی نیز ویژه اساتید حوزه در مشهد برگزار شد ولی این دوره در شهر مقدس قم برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران بیان کرد:  این دوره از ثمرات تعامل حوزه علمیه خواهران ونهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که خوشبختانه تا کنون صدها نفر از طلاب و مبلغان و اساتید در این طرح حضور پیدا کرده‏اند.

وی گفت: این دوره بصیرت سیاسی با حضور 420 تن از مبلغان در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد که امروز با ارایه مباحث علمی و سیاسی به کار خود پایان داد.

حجت ‏الاسلام والمسلمین اسکندری بیان کرد: هدف ما از برگزاری این دوره، تبیین مبانی حوزه انقلابی و همچنین بصیرت افزایی در سه حوزه جایگاه و تاثیر ولایت فقیه در استمرار نظام اسلامی و انقلاب و جریان دین داری، دشمن شناسی و شناسایی دشمنان ایران در عرصه فرهنگی و جهان و همچنین نقش روحانیت در جنگ نرم است.

وی گفت:این دوره، یک سیر آموزشی است که مبلغان بتوانند مبانی مختلف را دوره‎های مختلف فرابگیرند تا در دنیای امروز و مجامع حوزوی و عمومی و تبلیغی از کیان اسلام و انقلاب دفاع کنند.

حجت ‏الاسلام والمسلمین اسکندری تصریح کرد: در این زمینه استعداد شناسی دقیقی انجام می‎شود که طلابی که در زمینه کار با فضای مجازی و چهره به چهره و یا فعالیت‎های هنری و... توانایی دارند متناسب با این توانایی به کار و فعالیت بپردازند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha