شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی تهران

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از توزیع ۷۰ هزار لباس ویژه مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی، مساجد وابسته به آستان قدس رضوی، استان گلستان و مناطق مرزنشین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،  حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: بیش از 300 نیروی افتخاری از ابتدای شهریورماه در کارگاه خیاطی واقع در مسجد صدیقی‌ها مشغول به دوخت لباس مراسم شیرخوارگان شدند که تا کنون70 هزار لباس دوخته شده است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی ادامه داد: بیش از 40 هزار لباس برای ویژه برنامه مراسم شیرخوارگان در حرم مطهر امام رضا(ع)، مساجد وابسته به آستان قدس رضوی و بخشهای مختلف شهر توزیع میشود.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار لباس برای توزیع در بین عزاداران حسینی به شهرستان‏های خراسان رضوی ارسال شده است، اظهار کرد: هر سال ما شاهد برپایی این برنامه ارزشمند در مناطق مرزنشین و اهل تسنن هستیم، لذا امسال نیز تعداد 10 هزار لباس در مناطق مرزی و سنی نشین و  استان گلستان توزیع شده است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود:  همچنین پنج هزار لباس نیز برای برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی به کشور افغانستان ارسال شده است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی، روز جمعه 31 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور ساعت 8:15 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha