سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی منادیان تبلیغ دین خدا در مدارس هستند، گفت: به حتم این خدمت و تلاش مبلغان رزق معنوی است که شامل حال آنها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست رابطان مدارس امین استان با اشاره به این که امروز نیازمند برنامه ریزی مناسب برای تقویت اصول و مبانی دینی و انقلابی در میان دانش آموزان هستیم، تصریح کرد: دشمن هجمه ها و نقش های خود در حوزه فرهنگی را از مدارس و در میان دانش آموزان آغاز کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نسل جوان جامعه نیازمند آگاهی بخشی نسبت به توطئه ها و هجمه های دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخشی از نسل جوان جامعه به دلیل عدم آگاهی از توطئه بدخواهان در دام دشمن گرفتار می شوند.

وی با بیان این که مبلغان دینی منادیان تبلیغ دین خدا در مدارس هستند، خاطرنشان کرد: به حتم این خدمت و تلاش مبلغان رزق معنوی است که شامل حال آنها شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اگر یک نفر را هم در مسیر دین قرار دهیم برای دنیا و آخرت ما کافی است، تصریح کرد: حضور مبلغان در این مسیر پر برکت به حتم آثار دنیوی و اخروی بسیاری برای آنها به همراه خواهد داشت.

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب از مدارس فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: مبلغان دینی نیز باید با آگاهی بخش و ترویج مبانی و احکام متعالی دینی در میان نوجوانان و جوانان آنها را در مسیر حق راهنمایی کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هیچ عرصه ای همچون مدارس نیازمند تبلیغ ارزش های دینی نیست، افزود: متأسفانه در گذشته حضور مبلغان ساماندهی نبود، اما خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته شاهد حضور مستمر مبلغان دینی در مدارس هستیم.

وی تصریح کرد: ارتباط مناسب مبلغان دینی با دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنها در خصوص مسائل مسائل فرهنگی و هجمه های دشمن نقش بسیار مهمی در خنثی کردن شبهات و توطئه های دشمنان خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که با اشاره به این که حضور مستمر روحانیت در عرصه ها و صحنه های مختلف موجب خنثی شدن توطئه ها و هجمهه های دشمنان خواهد شد، افزود: تجربه ثابت کرده هر جا میزان حضور روحانیت پررنگ تر بوده، دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان همه توان خود را برای از بین بردن هویت دینی و انقلابی نسل امروز جامعه به کار گرفته اند، افزود: یکی از بهترین راه های تقویت هویت دینی نسل امروز جامعه اسلامی ارتباط دوسویه و مستمر مبلغان دینی با دانش آموزان و نسل امروز جامعه است.

وی همچنین به اجرای طرح بینات در استان اشاره کرد و با بیان این در این طرح از ظرفیت طلاب جوان حوزه علمیه در جهت تبلیغ دین استفاده می شود، گفت: این طرح ظرفیت ارزشمندی به منطور پر کردن خلأهای تبلیغی موجود در جامعه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha