شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب حوزه از پایگاه های عملیاتی "قادمون یا حویجه" بازدید کردند

حوزه/ مبلغان کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در طول چند روز از پایگاه های عملیاتی بسیج مردمی و نیرو های امنیتی عملیات آزادسازی منطقه "حویجه" در جنوب غرب شهر کرکوک بازدید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مبلغان کمیته ارشاد و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در طول چند روز از پایگاه های عملیاتی بسیج مردمی و نیرو های امنیتی عملیات آزادسازی منطقه "حویجه" در جنوب غرب شهر کرکوک بازدید کردند و از آمادگی های صورت گرفته و طرح ها و نقشه های نظامی پایگاه های مطلع شدند.

شیخ سعد الحصناوی گفت: کمیته ارشاد و دفاع، طی سه روز گذشته از پایگاه های عملیاتی بازدید کرده و از نزدیک از آخرین تحولات عملیات "قادمون یا حویجه" و شرق شهر شرقاط مطلع شده است.

وی افزود: مبلغان کمیته ارشاد، توصیه های حضرت آیت الله سیستانی را برای رزمندگان بازگو کردند و آنان را به هوشیاری و دقت و حفظ دستاورد ها و پیروزی های تحقق یافته توصیه کردند.

الحصناوی اشاره کرد: این هیئت از پایگاه های عملیاتی "تیپ علی اکبر"، "تیپ 66 ارتش"، "گروه مبارزه با تروریست"، و رزمندگان گردان اهل الحق وابسته به بسیج مردمی و رزمندگان جنبش النجباء و انصار الحجت بازدید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha