پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان انقلابی بحرین

حوزه/ زنان بازدداشت شده در زندان های آل خلیفه در بحرین، پیامی مکتوب به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم صادر کردند و خواستار یاری زنان زندانی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، زنان بازداشت شده در زندان های آل خلیفه در بحرین، پیامی مکتوب به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم صادر کردند و در پاسخ به ندای لبیک یا حسین خواستار یاری زنان زندانی شدند.

زنانی زندانی انقلابی از اقدامات برخی علیه شعائر عاشورایی اظهار تاسف کردند و افزودند: دشمنان شعائر حسینی هیچ شناختی نسبت به ارزش آن به ویژه ایستادگی آن در برابر ظلم در هر زمان و مکان ندارند.

متن پیام به شرح زیر است:

"لبیک یا حسین" تنها سینه زنی نیست، "لبیک یا حسین" تنها شعاری نیست که سر داده شود، "لبیک یا حسین" تنها لقلقه زبان نیست که هر ساله دوستداران اهل بیت (ع) تکرار می کنند، همچنین منبر ها و عزاداری ها تنها محل تجارت با مسئله سید آزادگان نیست، بلکه آن وسیله ای برای ایستادگی در برابر "یزید زمان" است.

امام حسین (ع) تنها برای برپایی عزاداری و گریه نیست، بلکه یک مسئله بزرگ است و بر هر انسان آزاد، دوستدار اما حسین (ع) و هر آنکس که حق امام (ع) را می شناسد، واجب است که در هر زمان و مکان در برابر ظلم بایستد و هر کس از این مسئله شانه خالی کند، حسین را یاری نکرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha