چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه فاطمه الزهرا(س) آمل

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) آمل، حوزه علمیه را پایگاه تربیت نیروهای انقلابی دانست و گفت: در روایات متعدد از معصومین (علیهم السلام) ذکر شده است که جهت تأمین سعادت دنیا و آخرت، با علما و اهل علم مجالست کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم مهربان مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل در جمع طلاب ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، گفت: دانش و علم آموزی جایگاه بالایی در دین مبین اسلام دارد و در روایات متعدد از معصومین (علیهم السلام) ذکر شده است که جهت تأمین سعادت دنیا و آخرت، با علما و اهل علم مجالست کنید.

وی افزود: شما طلاب باید در گفتار فراگیری علم به تهذیب نفس هم توجه ویژه نمایید و با رفتار و اعمال خود به هدایت دیگران بپردازید؛ چرا که تنها با گفتار و زبانی این کار محقق نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل با اشاره به این که الگوی ما قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) است تصریح کرد: با توجه به این که حوزه های علمیه ادامه دهنده راه انبیاء الهی می باشند؛ لذا باید شما طلاب در مرحله اول با تلاش وکوشش فراوان درسهای حوزه را خوب فرا بگیرید و در کنار آن به شناخت و بصیرت، پرداخته و با توکل به خدا، توسل به امام زمان (عج) و با وضو سر کلاس حاضر شوند تا بتوانند از برکات علمی و معنوی حوزه بهره مند گردند.

 در ادامه این نشست خانم مهربان، ضوابط آموزشی و تحصیلی را برای طلاب بیان کرده و سپس پیام مدیر حوزه های علمیه خواهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی، برای طلاب قرائت شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha